Schéma podvozku MAZ-543:
l=11460 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2900 mm, h1=400 mm, h2=1640 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, c=2670 mm, a=28°
Verzie MAZ-543:
MAZ-543P (МАЗ-543П) (1966) - odpaľovacie zariadenie 9P120 raketového systému 9K76 (SS-12B)
MAZ-543A (МАЗ-543А) (1967) - podvozok s nosnosťou až 22000 kg. Na podvozku vznikla celá rada modifikácií, napr. nabíjací prepravník 9T234 raketometu 9K58 "Smerč", letištný hasiaci automobil AA-60(543)-160 (1973), záchranné vozidlo АА-70(543)-172, špeciálny žeriav KS-5571 (КС-5571), transportno-montážny prístroj medzikusu 15T146 TUAP
Schéma podvozku MAZ-543A
l=11465 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2920 mm, h1=400 mm, h2=1620 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, c=1730 mm, a=28°
MAZ-543M (МАЗ-543М) - varianta vozidla s prepracovanou prednou časťou, kde miesto pravej kabíny sú uložené niektoré súčasti motora, ktoré boli v predchádzajúcich verzách za kabínou. Vďaka tomu sa zvôčšil priestor použitený pre nástavby. Na tomto podvozku je umiestnených veľké množstvo vojenských špeciálych nadstavieb - odpaľovacie zariadenia, anténne systémy, veliteľské a riadiace stanovišia PLR systémov S-300PS, S-300PM a S-400, odpaľovacie zariadenie 9A52 raketového systému 9K58 "Smerč", odpaľovacie zariadenie 9P51 protilodného raketového systému 4K51 "Rubež" a 3K60 "Bal", vozidlá 130 mm pobrežného delostreleckého systému A-222 "Breh", odpaľovacie zariadenie striel s plochou dráhou letu RK-55, nabíjacie prepravníky protiraketového systému 53T6 "Amur", veliteľské stanovištia strategických rakiet systémov RSD-10 Pioněr a RS-12 "Topoľ" a protilietadlovej brigády "Bajkal". Veľké množstvo podvozkov slúži pre nadstavby tylového zabezpečenia (napr. МОБД - Машина обеспечения боевого дежурства systému S-300P) a podobne.
Schéma podvozku MAZ-543M
l=11465 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2900 mm, h1=400 mm, h2=1620 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, c=50 mm, a=28°
MAZ-7310 (МАЗ-7310) (1974) - civilná valníková verzia MAZ-543A bez špeciálneho vojenského vybavenia. Samotný podvozok niesol označenie MAZ-73101, pričom bol použitý v letiskovom hasičskom automobile АА-60(7310)-160.01 (rok 1978) a v špeciálnom žerive KS-5573 (КС-5573 - rok 1981).
MAZ-7410 (МАЗ-7410) - sedlový ťahač, vyvinutý v polovici 70-tych rokov 20 storočia. Líšil sa zmenšením rázvoru medzi 2druhou a treťou nápravou a treťou a štvrtou nápravou. Okrem ťahača je vozido použité aj v automobilnej cisterne TZ-30 a verzia tohto ťahača MAZ-74106 je použité ako nosič rádiolokátoru 64N6 protilietadlového systému S-300PS/S-300PM
MAZ-7313 (МАЗ-7313) (1983) - valník, modifikovaná verzia s nosnosťou až 21000 kg. Podvozok označený MAZ-73131 použitý v špeciálnych žeriavoch KS-5576 (КС-5576) a KS-6571 (КС-6571), letištnom hasiacom automobile АА-60(7313)-160.01 a АА-60(7313)-220. Skrátená verzia s nosnosťou až 23000 kg je označovaná MAZ-73132.
Schéma podvozku MAZ-7313
l=11660 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2920 mm, h1=400 mm, h2=1850 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, a=28°
Schéma podvozku ťahača MAZ-73132
l=10815 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=2650 mm, l4=2200 mm, h=2920 mm, h1=400 mm, h2=1995 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, a=28°
V číne sa vyrába varianta MAZ-543 s označením Wanshan WS2400.
l=11460 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2900 mm, h1=400 mm, h2=1640 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, c=2670 mm, a=28°
Verzie MAZ-543:
MAZ-543P (МАЗ-543П) (1966) - odpaľovacie zariadenie 9P120 raketového systému 9K76 (SS-12B)
MAZ-543A (МАЗ-543А) (1967) - podvozok s nosnosťou až 22000 kg. Na podvozku vznikla celá rada modifikácií, napr. nabíjací prepravník 9T234 raketometu 9K58 "Smerč", letištný hasiaci automobil AA-60(543)-160 (1973), záchranné vozidlo АА-70(543)-172, špeciálny žeriav KS-5571 (КС-5571), transportno-montážny prístroj medzikusu 15T146 TUAP
Schéma podvozku MAZ-543A
l=11465 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2920 mm, h1=400 mm, h2=1620 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, c=1730 mm, a=28°
MAZ-543M (МАЗ-543М) - varianta vozidla s prepracovanou prednou časťou, kde miesto pravej kabíny sú uložené niektoré súčasti motora, ktoré boli v predchádzajúcich verzách za kabínou. Vďaka tomu sa zvôčšil priestor použitený pre nástavby. Na tomto podvozku je umiestnených veľké množstvo vojenských špeciálych nadstavieb - odpaľovacie zariadenia, anténne systémy, veliteľské a riadiace stanovišia PLR systémov S-300PS, S-300PM a S-400, odpaľovacie zariadenie 9A52 raketového systému 9K58 "Smerč", odpaľovacie zariadenie 9P51 protilodného raketového systému 4K51 "Rubež" a 3K60 "Bal", vozidlá 130 mm pobrežného delostreleckého systému A-222 "Breh", odpaľovacie zariadenie striel s plochou dráhou letu RK-55, nabíjacie prepravníky protiraketového systému 53T6 "Amur", veliteľské stanovištia strategických rakiet systémov RSD-10 Pioněr a RS-12 "Topoľ" a protilietadlovej brigády "Bajkal". Veľké množstvo podvozkov slúži pre nadstavby tylového zabezpečenia (napr. МОБД - Машина обеспечения боевого дежурства systému S-300P) a podobne.
Schéma podvozku MAZ-543M
l=11465 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2900 mm, h1=400 mm, h2=1620 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, c=50 mm, a=28°
MAZ-7310 (МАЗ-7310) (1974) - civilná valníková verzia MAZ-543A bez špeciálneho vojenského vybavenia. Samotný podvozok niesol označenie MAZ-73101, pričom bol použitý v letiskovom hasičskom automobile АА-60(7310)-160.01 (rok 1978) a v špeciálnom žerive KS-5573 (КС-5573 - rok 1981).
MAZ-7410 (МАЗ-7410) - sedlový ťahač, vyvinutý v polovici 70-tych rokov 20 storočia. Líšil sa zmenšením rázvoru medzi 2druhou a treťou nápravou a treťou a štvrtou nápravou. Okrem ťahača je vozido použité aj v automobilnej cisterne TZ-30 a verzia tohto ťahača MAZ-74106 je použité ako nosič rádiolokátoru 64N6 protilietadlového systému S-300PS/S-300PM
MAZ-7313 (МАЗ-7313) (1983) - valník, modifikovaná verzia s nosnosťou až 21000 kg. Podvozok označený MAZ-73131 použitý v špeciálnych žeriavoch KS-5576 (КС-5576) a KS-6571 (КС-6571), letištnom hasiacom automobile АА-60(7313)-160.01 a АА-60(7313)-220. Skrátená verzia s nosnosťou až 23000 kg je označovaná MAZ-73132.
Schéma podvozku MAZ-7313
l=11660 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=3300 mm, l4=2200 mm, h=2920 mm, h1=400 mm, h2=1850 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, a=28°
Schéma podvozku ťahača MAZ-73132
l=10815 mm, l1=2570 mm, l2=2200 mm, l3=2650 mm, l4=2200 mm, h=2920 mm, h1=400 mm, h2=1995 mm, w=3070 mm, w1=2375 mm, a=28°
V číne sa vyrába varianta MAZ-543 s označením Wanshan WS2400.